جمعه ۱۶ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۳
۰ نفر

اوهایو: زنی که به پسربچه 7 ساله‌‌اش اجازه داده بود رانندگی کند، به زندان افتاد.

این زن 37 ساله پس از خرید از یک فروشگاه به اندازه‌ای خسته و خواب آلوده بود که به پسرش گفت پشت فرمان بنشیند و تا خانه رانندگی کند. این در حالی بود که در بین راه، پلیس به این خودرو و راننده آن که قد بسیار کوتاهی داشت مشکوک شد و پس از متوقف کردن خودرو متوجه شد که راننده تنها 7 سال سن دارد.

به این ترتیب این زن به همراه راننده کوچک به اداره پلیس منتقل شدند اما پس از چند ساعت پدر پسربچه برای بردن او به اداره پلیس مراجعه کرد اما همسرش همچنان در بازداشت پلیس باقی ماند تا در مورد این کار پاسخگو باشد.

رکورد تماشای سریال

لندن: یکی از هواداران یک سریال تلویزیونی مشهور در زمینه تماشای همه قسمت های این سریال رکورد تازه‌ای به ثبت رساند. این مرد انگلیسی 84 ساعت بیدار ماند تا همه قسمت های این سریال محبوب را تماشا کند و ماراتن تماشای سریال را با موفقیت پشت سر بگذارد.

این در حالی است که آخرین رکورد کتاب رکورد‌های گینس متعلق به فردی است که 72 ساعت بی‌وقفه تلویزیون تماشا کرده است. این مرد به خبرنگاران گفت: مشاهده این سریال که علاقه زیادی به آن دارم، مشکلات جسمی زیادی برایم ایجاد کرد و به درد معده مبتلا شدم و در حدود 72 ساعت پس از تماشای سریال احساس می‌کردم که لحظه مرگم نزدیک است.

گفتنی است این مرد با رکورد زنی‌اش مقداری پول برای یک موسسه خیریه که در مورد آموزش کودکان فعالیت می‌کند، جمع‌آوری و این مبلغ را به حساب این مرکز واریز کرده است.

سوء استفاده از چاقی

هوستون: در حالی که چاقی به یک پدیده فراگیر در جهان تبدیل شده و پیامد‌های منفی زیادی هم بر سلامتی دارد، یک مرد 52 ساله از چاقی مفرطش در زندان سوء استفاده کرد.

این مرد به اتهام سرقت دستگیر شد اما هنگامی که ماموران د رحال بازرسی بدنی‌اش بودند، اسلحه 9 میلی‌متری‌اش را در شکاف توده‌های چربی زیر بازویش پنهان کرد. به این ترتیب ماموران نتوانستند این اسلحه را پیدا کنند و او هم با اسلحه وارد زندان شد. البته او تنها یک روز در بازداشتگاه بود و هنگام خروج از بازداشتگاه یکی از ماموران تازه ‌وارد متوجه این اسلحه شد.

به گفته این مامور با توجه به فراگیر شدن چاقی به آنها آموزش داده شده است که حین بازرسی متهمان به شکاف توده‌های چربی روی بدن افراد چاق هم توجه کنند چون آنها می‌توانند مواد مخدر را در این قسمت ها پنهان کنند. اما این نخستین باری است که فردی در این محل اسلحه پنهان می‌کند.

اعتیادبه سرقت کرم بهداشتی

شیکاگو: ماموران پلیس می گویند زنی را برای شصت و یکمین‌بار دستگیر کرده‌اند که به سرقت کرم‌های بهداشتی و ضد چروک از داروخانه ها و فروشگاه‌ها معتاد است. این زن 86ساله سرقت کرم ها را از سال 1956 آغاز کرد و تا کنون بارها و بارها دستگیر شده است.

ماموران، او را در حالی دستگیر کردند که یک قوطی کرم 252 دلاری را از یک داروخانه سرقت کرده بود. دادگاه برای این پیرزن قرار وثیقه‌ای 10هزار دلاری صادر کرده و در صورتی که اتهاماتش ثابت شود به پرداخت جریمه سنگینی محکوم خواهد شد.

گفتنی است پوست صورت این پیرزن مملو از چروک‌های عمیق پوستی است و معلوم نیست او در طول این مدت از کرم‌های بهداشتی و ضد چروکی که سرقت می‌کرده، چه استفاده‌ای می‌کرده است. پلیس می گوید با وجود سن زیاد، او در سرقت کرم‌ها مهارت زیادی داشته که ناشی از تجربه‌اش در این زمینه بوده است.

کد خبر 87236

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز